Finally Friday


Idag känns det onekligen skönt med fredag för det har varit mycket skola i veckan och jag slipper jobba i helgen. Superskönt! I kväll blir det restaurang med pojkvännen och i morgon blir det lite festligheter med tjejerna. Söndagen lämnar jag öppen för sömn, film, läsning och annat ansträngande :)

Igår kikade jag in på bokrean, eftersom jag älskar att köpa böcker, och dessa 3 böcker fick billigt följa med mig hem. Nu skall jag bara hitta lite tid åt att läsa något annat än kurslitteratur och dagstidningar.

Inés min själs älskade, Världens mått och Ett annat liv. En kärleksroman, en underhållande roman och en självbiografi.

Jag vill även passa på att tipsa om ett pås-té (finns på ICA), som faktiskt är jätte gott. Det kommer från FRIGGS och är ett ekologiskt örtté. Jag testade smaken liquorice som både smakar söt lakrits och eukalyptus. Kanongott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0