Vargvinter och hästcirkus



I natt har det kommit ett nytt lager med snö, och staden är åter inbäddad i ett vitt täcke. Snö är väldigt mysigt, och jag föredrar verkligen vitt framför en tråkig gråskala. Det tar ju i och för sig inte så lång tid tills snön är moddig och suspekta gula fläckar uppträder här och var. Man kan även skymta en och annan korv som någon stressad hundägare glömt att plocka upp. Häromdagen höll jag faktiskt på att trampa i en brun hög, men där drog jag slutsatsen att den antagligen inte kom från en hund, eftersom högen befann sig i ett par stelfrusna Frank Dandy kalsonger. Usch!

Under en promenad i Tuve förra helgen så stötte jag på dessa härliga figurer som verkade ha lite kärleksproblem....





-Vad faaan sysslar du med egentligen? Jävla stil att försöka sparkas asså....


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha sjukt grymt att du fångade det på bild :D

2010-02-01 @ 21:33:45
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0