Att blogga eller inte blogga, det är frågan....



Jaha....

Då sitter man här och trycker på tangeterna för att skapa sitt första blogginlägg någonsin. Jag hade lovat mig själv att aldrig starta en blogg, men efter en del funderande så har jag kommit fram till att det kanske kan vara kul att ha en fotoblogg. Ett ställe där jag kan lägga upp några av alla de bilder som trängs med varandra på hårddisken, och jag kan dokumentera vad man faktiskt pysslar med under ett helt år. Men men, det skall bli intressant att se hur det här kommer att gå. Vem vet, jag kanske har ångrat mig i morgon.

Lägger upp ett par bilder som jag tog när solen precis gått ner över Göteborg för ett par veckor sedan.












Kommentarer
Postat av: Susanna

Jehoo äntligen :) och så blir jag din första kommentar me :D Jätte fina bilder! Gillar solnedgångsbilder när de blir svarta siluetter av allt :) pöss

2010-01-31 @ 11:07:32
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0