Mors dag och annat trevligt...


Helgen har varit kanon och började med festligheter på en riktigt rolig inflyttningsfest i fredags. Det blev dock ingen utgång för min del, men det var nog tur för den hade antagligen slutat på Nivå, och med tanke på vad som hände där i fredags var jag glad att jag inte gick dit. Jag är också glad över att pojkvännen gick hem från Nivå 20 minuter innan incidenten.

Lördagen började med att jag och lillasyster fick frukost på Bergakungen och se Sex and the city 2 helt gratis klockan halv tio på morgonen. Det var ICA som hyrt en salong och via kontakter så kunde vi nästla oss in där. Filmen var väl ingen toppfilm direkt och jag blev lite besviken eftersom ettan var så bra, men bio är alltid mysigt trots filmkvalitet. På eftermiddagen blev det lite kalas för min kusin som fyllt 25, och kvällen spenderades som barnvakt för pojkvännens brorsöner. Det var festligt och gick nog bra eftersom Henric bad oss att passa dem resten av veckan också.

Igår firade vi vår älskade mamma. Pappa hade lagat jättegod mat som bestod av lammrostbiff och wokade grönsaker med qunioa. Jag hade bakat en somrig tårta till efterrätt. I morsdagspresent fick mamma ett fint litet träd med vita blommor av oss. Jag har verkligen världens underbaraste familj! Vi har alltid så roligt tillsammans och har vi en resa planerad så längar man dit. Vi stöttar alltid varandra och kan prata om det mesta. Älskar er!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0