Underbara maj...


Ännu en helg har passerat och vilket väder vi har haft! Underbart! I fredags kväll såg jag Robin Hood på bio, som var en bra film och Russel Crowe var riktigt bra som vanligt. Filmen var inte fantastisk men absolut sevärd. Jag tyckte dock att det var lite för lite "Robin Hood-känsla", men det var ju trots allt en film om historien före detta. Jag tror absolut att det kommer en uppföljare och att den kommer att vara ännu bättre. Resten av helgen har bestått av jobb, arbete med C-uppsatsen (som för övrigt skickades in i måndags, skönt!), grillning, sol och träning.

Jag älskar verkligen maj eftersom man märker så stor skillnad mellan de kalla regniga dagarna och dagarna som ger en försmak av sommaren. Allt doftar ljuvligt och man blir lycklig av att se all grönska som helt plötsligt uppenbarat sig. Nu får vi bara hoppas att värmen återvänder snart igen.

Mitt sovrum får gärna dofta syren hela året...


Här är underbart att sitta och äta frukost med öppet fönster nu när man saknar balkong...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0