Snart helg...


Nu är det snart helg igen och det är helt underbart när man kan se fram emot helgen! I morgon blir det cocktailkalas med mina vänner från klassen, på lördag ska vi fira fina Frida och sedan landar min kärlek och mina underbara föräldrar på svensk mark igen. Yes! Veckan som gått har varit kanon med mysiga kvällar bl.a. på berget ovanför oss med ustsikt över underbara Göteborg och picknick i Botaniska. Snälla sommar kom tillbaka snart!

Här är ett smakprov från midsommar. En bild på en fin Susanna.





Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh denna bilden tyckte jag om! Bra fotograf, snygg modell ;) hehe pusss

2011-07-01 @ 07:14:17
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0