Halv åtta hos mig



Haha "The Sixpack Helge Wood" blir bara roligare för varje program, (i halv åtta hos mig). Det var även en fröjd att se Bengt Frithiofsson spela tv-spel hemma hos Adam Tensta. Det är alltid lika spännande att se hur folk bor och man får mycket inspiration av all god mat.

Då var påsken över för den här gången och påskdagen spenderades i sydligare delar av landet. Dock var inte vädret det bästa, och det började med att snön vräkte ner när vi stannade för en snabb kaffe på Hallandsåsen. Sedan regnade det konstant vilket gjorde det svårt att gå ut och promenera när vi kom fram till Rörstånga, som ligger i Skåne, så vi fick nöja oss med att kika ut genom bilrutan på de vackra omgivningarna. Sedan åt vi en god påskbuffé på Rörstånga Gästgivaregård från 1647, innan vi vände hemåt igen. Restaurangens största kristallkrona hade jag gärna plockat med mig hem :)









Kommentarer
Postat av: Susanna

Fin fina bilder! gillar v erkligen den närbilden på kristallerna :) pösss!

2010-04-06 @ 22:53:41
URL: http://susstankar.blogg.se/
Postat av: Frida

Vackert, fanns det två? Isf vill jag ha den andra :)

2010-04-07 @ 20:30:24
URL: http://mittlivmedviggo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0