Long time no see

Hej!

Ja, det har inte blivit något kontinuerligt bloggande på senaste, men jag har haft fullt upp! Mycket skola, jobb och annat. Jag vill härmed be hela min fanclub om ursäkt ;)

Helgen har varit mycket trevlig med två tapasomgångar. Ett restaurangbesök på Que Pasa med fina vänner och ett besök på El Corazon med min goa familj. Efter El Corazon spenderades lördagkvällen på Storan, där vi såg Umbilical Brothers. En duo som var helt hysteriskt roliga, och gav en lätt kramp i min käke. Efter att ha skrattat så mycket under 2 timmar kände man för att gå hem och lyssna på Lars Winnerbäck i två veckor och dricka rödvin. Har i alla fall skrattat så det räcker ett bra tag! Om ni vill kan ni söka på dessa herrar på Youtube och kika på badrumsscenen som är mkt rolig!

Lördagen innefattade även ett besök i Allum, där jag gick loss totalt. Stod och hoppade utanför skjutdörrarna när det öppnade klockan 10:00 och började direkt att rusa runt i panik eftersom jag inte visste vilken affär jag skulle börja titta i först! Sprang först in på Din Sko men rusade snabbt ut eftersom jag såg att det var fler folk på Bik Bok och jag ville inte vara sämre. När jag väl kom in där plöjde jag systematiskt igenom butiken på 6,5 minuter, rusade sedan vidare mot H&M där jag kröp runt i affären för att inte missa om någon tappat ett schysst plagg på golvet. Senare när jag stod i provrummet på Stadium och provade ryggsäckar fick jag panik när jag hörde i högtalarna att Anna Bergendahl skulle skriva autografer om 5 minuter!! Då kastade jag mig ut ur provrummet i trosor, jeansjacka och en EVEREST 60litare, och sprang så fort jag kunde mot podiet där Anna satt. Jag saxade över staketet, slängde mig upp i knät på Anna och bad en kvinna att ta kort på oss. Jag råkade sparka till Annas gigantiska panna och bröt stortån men vilken lycka! Efter det kände jag dock en enda stor tomhet när jag såg de andra flickorna som fick sina autografer. Då gick jag sakta mot bilen och åkte hem....



Ljusrosa tunika Bik Bok, löparskor Stadium, väskor Kappahl, sportbh, vit bh och svarta jeansleggings H&M....

Kommentarer
Postat av: Ragnar

hahaha, din sjuke jävel!!!! Finfint inlägg :D

2010-04-26 @ 19:56:00
Postat av: Frida

Hahahaha nu kissade jag ner mig litegrann.

2010-04-27 @ 17:45:21
URL: http://mittlivmedviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0