Let it rain...


Sitter och lyssnar på Bon Iver och hör regnet smattra på rutan... mysigt. Kom nyss hem från stan där det vimlade av folk som ville känna på stämningen på Kulturkalaset. Det blev musik, rosé på stadsteatern och sedan drinkar på Avalon. När jag skulle hem var det något fel på en spårvagn så min vagn dröjde. Regnet öste ner och busskuren var full men ikväll gjorde det inget. Jag riktade ansiktet upp mot himlen och kroppen fylldes av en härlig känsla; att jag blev genomblöt gjorde inget. Det är ju bara vatten. Nu har jag i alla fall torkat och skall snart krypa ner i nytvättade lakan bredvid den som äger både min själ och mitt hjärta ....

Sov gott


(Inte jag som är fotograf här)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Vilken underbar bild! Tog du den igår?? :)

2010-08-13 @ 06:39:40
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0