Åre here I come...


Första dagen på 5 veckors ledighet inleds med natt-tåget till Åre för lite frisk luft, friluftsliv, vandring, paddling, bad, god mat och en och annan mygga. Päronen väntar där uppe men tyvärr så är inte lillasyster med den här gången, så lite tomt kommer det allt att bli.

Helgen har för övrigt varit supermysig med middag i Linné med Frida och ett underbart kvällsdopp på Smithen i fredags. Lördagen spenderades delvis i ett kvavt Ullared med Viggo och hans mamma och delvis med mannen min i soffan. Igår blev det en tur till Litserhult, freeport och sedan film och jordgubbar på kvällen. Vi såg Flyga Drake som är en film jag verkligen kan rekommendera. Jag hade läst boken som är underbar men filmen höll också måttet.

Förra helgen var vi förresten i ett stekhett Köpenhamn men hade en kanonhelg! :)

Önskar er fin vecka och bjuder på lite bilder från fina Köpenhamn!



Min underbara familj...


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0