Lördag...



Den här helgen är jag helt ledig, vilket inte hör till vanligheten eftersom jag brukar plugga vardagar och jobba helger. Gud vad skönt med sovmorgon tänkte jag igår innan jag somnade, lyckligt ovetandes om att jag skulle vakna 08:05 i morse och inte kunna somna om. Jag funderar lite över hur det skall gå när jag blir äldre om jag vid 24 års ålder inte kan sova längre än till 8 på helgen?!

Men jag åt i alla fall en lång frukost och åkte sedan med mamma till Lisebergs Trädgårdsmässa. Där vimlade det av fina blommor, men tyvärr så regnade det lite hela tiden och jag tappade känseln i både fingrar och tår. Jag stod mestadels i ett IKEA-tält och åt skorpor, medan mamma sprang runt och plockade på sig perenner och pelargoner.

I torsdags efter lite studier tog jag mig till Linné för att besöka den mysiga blomsteraffären och äta lunch i solen. På uteserveringen satt det en dam som under 10 minuter rökte 5 eller 6 cigaretter. Det var så att hon knappt hann smutta på sitt kaffe för att hon var rädd att missa lite av cigaretten. Det kändes väldigt ofräscht och jag är glad att jag inte behöver hångla med henne!


Den rökande damen...


Steinbrenner & Nyberg...


Från mig till mitt <3 ...


Blomsterinköp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0