När man fått dille på litografier...


Jag är ingen storbudare på Tradera och har bara köpt ett par blå, snabba solbrillor en gång när ja var 16. Frakten var dyrare en glasögonen och dom användes aldrig. Men nu kan jag motvilligt erkänna att jag besöker sidan en gång om dagen för att se om jag kan komma över någon billig litografi gjord av någon okänd konstnär med ett udda namn. Den behöver inte vara äkta eller ha högsta kvalitet utan utseende och prislapp går först. Då kan man ju byta ut dom bäst man vill. De här två detaljerade litografierna blev mina för ett par hundra och än så länge ser jag inga könsorgan.

*tillägg: såg precis en "buske" efter att jag publicerat detta inlägg. Blir nog inga mer köp på ett tag nu...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0