När Tommy Körberg får en att nästan ramla av stolen...



Sitter på jobbet och masserar tinningarna för att framkalla någon form av hjärnkapacitet en seg måndag som denna. Väger lite på stolen, kisar mot skärmen och tänker att det kanske hjälper med en mikrorast, en stark kopp kaffe och ett besök hos den mest ljuvliga kopian av Tommy Körberg, dvs. Emma. Då möts jag 1)! av att Emmas vatten har gått och att lille filosofen Leo äntligen bestämt sig för att hälsa på sin mamma och pappa! Herrgud så roligt! och 2)! jag har vunnit en riktigt fin tävling! Alltså JAG ... som knappt vunnit en chokladpralin på Liseberg eller 25 kr på triss ... har vunnit en tävlig. Åh jag slirade på hjulen och höll nästan på att ramla av stolen men fick ordning på det som tur var! Hade ju inte sett så bra ut att ligga på golvet och sprattla bakom receptionsdisken.

Så nu vill jag:
 1) Önska Emma lycka till och meddela att jag håller alla tummar och tår för att det går så smidigt som möjligt!
2) Tacka Bloominghome och Emma för den finfina vinsten!

Herregud vilken måndag det blev!


Bilder från http://attvaranagonsfru.se


Kommentarer
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Grattis till oss:)

Jag åkte ju också med på ett bananskal där med bonusvinst och allt.



Och jag tänker på att förlossningen är på G hela tiden:) Tänk vad man kan engagera sig i en bloggerska man aldrig träffat..hihi, men det är såå sjukt spännande!



Kram Susanne

2011-10-10 @ 15:51:40
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0